Eerder vandaag plaatste ik iets over het mengen van olie. Een buurman merkte op dat bij mijn motor op de zijstandaard het oliepeilglas geen olie liet zien. Ik zei dat de motor olie had, en op de zijstandaard registreerde hij het niet. Ik vertrok van huis en stopte om bij te vullen, maar toen sloeg de motor niet aan - druk op de knop en geen geluid. Kijkend naar het instrumentenpaneel, brandde de olielamp en ik dacht ten onrechte dat er een oliesensor was die me niet zou laten rijden. Dus ik plaatste hier de vraag welke oliekwaliteit er bij een benzinestation verkrijgbaar was, die ik eventueel kon mengen. Na deze post vond ik een fles 5W-40 synthetische olie en voegde 500 ml (1/2 quart olie) toe, maar ik kreeg hem nog steeds niet aan de praat. Uiteindelijk ben ik afgesleept. 
Nu ben ik bezig met de sectie probleemoplossing van het startsysteem van de servicehandleiding voor mijn 2014. Het startrelais slaagde voor de continuĂŻteitstest onder spanning, maar lijkt de spoelweerstandstest niet te hebben doorstaan. De specificatie is 3-6 Ohm, maar met mijn multimeter krijg ik een resultaat tussen 1,5 -2,5 Ohm - niet 3-6.
Doe ik iets verkeerd of is dit relais kapot?
En
Ik was al onderweg. Dus, kan een ander onderdeel ervoor zorgen dat het relais kapot gaat? Het enige verschil was dat ik mijn stopcontact gebruikte om mijn telefoon op te laden, en dit was de eerste keer dat ik het gebruikte. Voorheen was de 3A-zekering doorgebrand toen ik de motor vorig jaar kocht. Ik stond op het punt om op een driedaagse trip te gaan en dacht dat ik het voor het eerst zou gebruiken.
Nu ben ik bezig met de sectie probleemoplossing van het startsysteem van de servicehandleiding voor mijn 2014. Het startrelais slaagde voor de continuĂŻteitstest onder spanning, maar lijkt de spoelweerstandstest niet te hebben doorstaan. De specificatie is 3-6 Ohm, maar met mijn multimeter krijg ik een resultaat tussen 1,5 -2,5 Ohm - niet 3-6.
Doe ik iets verkeerd of is dit relais kapot?
En
Ik was al onderweg. Dus, kan een ander onderdeel ervoor zorgen dat het relais kapot gaat? Het enige verschil was dat ik mijn stopcontact gebruikte om mijn telefoon op te laden, en dit was de eerste keer dat ik het gebruikte. Voorheen was de 3A-zekering doorgebrand toen ik de motor vorig jaar kocht. Ik stond op het punt om op een driedaagse trip te gaan en dacht dat ik het voor het eerst zou gebruiken.