StromTrooper banner

F1 Code knippert Wat betekent dit?

1 reading
37K views 6 replies 5 participants last post by  Hawkster2000  
#1 · (Edited)
S.

#2 ·
#3 · (Edited)
Code uitgevogeld.

Ok, heel erg bedankt Greywolf voor de tijd die je hebt genomen om te helpen, maar ik kwam erachter dat ik vergeten was de stekker weer op mijn luchtfilter te zetten. Weer aangesloten en de fout is weg. Moet ik het nog steeds naar de service brengen, of is het goed?

Nogmaals bedankt,

Scott

#4 ·
Het is in orde. Door de fiets uit te zetten, worden kleine foutcodes gereset. Als het niet terugkomt, heb je het opgelost.

#6 ·
Ik controleerde de FI-codes voordat ik de motorfiets gisteren startte. Had een FI-code, keek in mijn servicehandleiding. Vond de stekker die ik niet had aangesloten, stak hem erin en voilĂ , terug in business.

Stel je voor dat het de oude tijd was en er geen manier was om de code te lezen? Of als er helemaal geen code was? Stel je voor hoe vervelend het zou zijn om de fout te vinden!

Het is zeker fijn om deze site te hebben voor hulp en om info te delen. :wink2:

#7 ·
Deze thread was erg nuttig, want ik heb mijn airbox verwijderd om mijn gps te bedraden naar de draad eronder. Ik heb alles weer in elkaar gezet en de code gekregen. Zeker genoeg was ik vergeten de draad weer in de airbox te steken. Probleem nu opgelost. Waardeer de berichten.