Is er een aftermarket uitlaat voor de 2017 650? Op zoek naar wat meer geluid dan standaard en het verminderen van de grootte en het gewicht van de gigantische standaard uitlaat zou ook mooi zijn.
Ik kan me voorstellen dat er veel ogen uitkijken naar een positief antwoord hierop.Is er een aftermarket uitlaat voor de 2017 650? Op zoek naar meer geluid dan standaard en het verminderen van de grootte en het gewicht van de gigantische standaard uitlaat zou ook mooi zijn
Is er een aftermarket uitlaat voor de 2017 650? Op zoek naar meer geluid dan standaard en het verminderen van de grootte en het gewicht van de gigantische standaard uitlaat zou ook mooi zijn
Akrapovic
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Is dat de enige groep aan wie je luide uitlaten toeschrijft? Of is het gewoon stereotypering?Als je zegt dat je "meer geluid" zoekt, bedoel je dan luider geluid? Ik heb me nooit aangetrokken gevoeld tot hard geluid, hoewel het populair lijkt te zijn bij de Harley-groep.
Ik begrijp het, besefte niet dat het zo'n ingewikkeld ontwerp was. Het ziet er in ieder geval naar uit dat je de uitlaat niet hoeft te knippen zoals ik deed op de SV650. Dat is altijd een beetje verontrustend om het OEM-systeem te hacken.Het ontwerp van de 2017+ en 2012+ DL650's is niet gedaan met het oog op het gemak van aftermarket uitlaten. Je kunt niet zomaar een "slip on" demper toevoegen, wat de core business is van aftermarket bedrijven.
De link werkt beter dan de foto om het probleem te laten zien. Om die demper te vervangen, moet je ook de hele uitlaatpijp vervangen die eraan is gelast. Dat is veel pijp en het past niet in een verzendcontainer van redelijke grootte.
Het is mogelijk om je originele uitlaat internals om te zetten naar een glasvezel verpakte stijl uitlaat. Het zou je het geluid geven dat je wilt, een zeer kleine fractie kosten van wat een aftermarket uitlaat zou kosten, en zorgen voor een behoorlijk coole DIY thread hier op het forum.
Erg cool.
Ziet eruit als alleen de pijp. Waar is het onderdeel van de uitlaatdemper?
Yep, as you can see in the diagram...it needs the collectors in addition to the muffler. It's essentially a 3/4 system.Ok, interseting....If I go with the Arrow, $400 version. Will definitely call them before purchase...
https://www.arrow.it/en/assembled/1552/Suzuki-V-STROM-650-2017
Ik zou heel graag willen zien hoe je motor is opgesteld met deze uitlaat en de zijkoffers. Als je een paar close-up foto's zou kunnen plaatsen, zou dat geweldig zijn...Net mijn '17XT afgeleverd voor de terugroepactie en hen gevraagd om het Yoshimura 3/4 uitlaatsysteem te bestellen en te installeren. Ik zal een bericht plaatsen met hoe het klinkt als ik hem terug heb. Ik had een Yoshi carbon uitlaat op mijn oude SV650 op de universiteit en vond hem geweldig.
https://www.yoshimura-rd.com/produc...om/products/suzuki-v-strom-650-exhaust-system-11621c0520?variant=12823506911335