Plaats wat er in je opkomt, of het nu foto's van een baan zijn, gebeurtenissen uit het dagelijks leven die je wilt delen of gewoon even stoom afblazen over het leven.
Het is een Chevy met die prachtige 6.5 diesel die niet wil blijven draaienZiet eruit als een vluchteling uit oude Mission: Impossible tv-afleveringen.(Chev Step Van volgens de IMCDb-database.)
Eén ding waar ik nooit veel om heb gegevenIk heb een heleboel verse mierikswortel opgegraven. Kom het halen als je in de buurt van Indianapolis bent.
View attachment 278092
Dat wat op rundvlees hoort.Wat is mierikswortel? Ik heb radijs in salades gegeten.
Het maakte de besturing volledig onmogelijk, had gelukkig helemaal geen besturing, ik stond en kon mijn gewicht rondgooien en overeind blijven en stoppen.Zelfs ik zou zoiets moeten afspoelen na zo'n modderbad. Moet ook het rij-pak wassen, hè?
Die spatbordpositionering is de reden waarom sommige mensen huiverig zijn voor beschermplaten. Dat moet het sturen wel een beetje beïnvloeden.
Mijn voorspatbord ziet er een beetje misplaatst uit, maar een deel van de reden waarom ik het heb veranderd, was zodat het dat nooit meer zal doen!Wat een wilde rit was dat. View attachment 278115
Ik vind het leuk. Ik heb een nieuwe zoeker gekocht, maar ben van plan hem in te korten voordat ik hem op de zoeker zet, die slechts $ 40 plus verzendkosten kostte, dus goedkoop om te laten werkenMijn voorspatbord ziet er een beetje misplaatst uit, maar een deel van de reden waarom ik het heb veranderd, was zodat het dat nooit meer zal doen!
![]()
De mijne is een generieke acerbis dirtbike voorspatbord die ik van craigslist heb gehaald voor $5. Ik heb er een sleuf in gesneden om hem op mijn vorkbeugel te passen. Onder de beugel was te laag om modder te laten verzamelen, volledig boven de beugel raakte de radiator bij volledige uitslag.Ik vind het leuk. Ik heb een nieuwe finder gekocht, maar ben van plan om hem in te korten voordat ik hem erop zet. De finder was slechts $40 plus verzendkosten, dus goedkoop om te laten werken
Post wat er ook in je opkomt, of het nu foto's zijn van een baan, alledaagse gebeurtenissen die je wilt delen of gewoon een beetje stoom wilt afblazen over het leven.
Een appel per dag houdt de dokter weg, een ui per dag houdt iedereen weg.....als kind kregen we zoete Vidalia-uien. Je kon ze als een appel eten.
O'Henry (een schrijver) had een bekend kort verhaal over een ui.