StromTrooper banner
21 - 40 of 167 Posts
Discussion starter · #32 ·
Zelfs ik zou zoiets moeten afspoelen na zo'n modderbad. Moet ook het rij-pak wassen, hè?
Die spatbordpositionering is de reden waarom sommige mensen huiverig zijn voor beschermplaten. Dat moet het sturen wel een beetje beïnvloeden.
Het maakte de besturing volledig onmogelijk, had gelukkig helemaal geen besturing, ik stond en kon mijn gewicht rondgooien en overeind blijven en stoppen.

• Like
Reactions: River650
Discussion starter · #34 ·
Mijn voorspatbord ziet er een beetje misplaatst uit, maar een deel van de reden waarom ik het heb veranderd, was zodat het dat nooit meer zal doen!

Image
Ik vind het leuk. Ik heb een nieuwe zoeker gekocht, maar ben van plan hem in te korten voordat ik hem op de zoeker zet, die slechts $ 40 plus verzendkosten kostte, dus goedkoop om te laten werken

Ik vind het leuk. Ik heb een nieuwe finder gekocht, maar ben van plan om hem in te korten voordat ik hem erop zet. De finder was slechts $40 plus verzendkosten, dus goedkoop om te laten werken
De mijne is een generieke acerbis dirtbike voorspatbord die ik van craigslist heb gehaald voor $5. Ik heb er een sleuf in gesneden om hem op mijn vorkbeugel te passen. Onder de beugel was te laag om modder te laten verzamelen, volledig boven de beugel raakte de radiator bij volledige uitslag.

• Like
Reactions: River650
Vandaag verwonder ik me erover dat sommige mensen geweldige nieuwe dingen hebben geleerd tijdens de Covid-isolaties. Sommige mensen kunnen een nieuw instrument bespelen, hebben nieuwe ambachten of kunst geleerd, sommige mensen hebben leren lassen, sommige mensen hebben veel gereden of een nieuwe fiets gebouwd. Mijn nieuwe Covid-vaardigheid is om heel goed naar de badkamer te gaan tijdens een vergadering op afstand.

21 - 40 of 167 Posts