StromTrooper banner

21 - 26 of 26 Posts

·
Registered
1 Posts
Eier av en 2015 V-strom XT - så snart jeg fikk den levert, kom styggværet. Håper på en lang og fin sommer, med mange spennende turer på sykkelen!

Pål, Kristiansund

·
Registered
1 Posts
Flere lørenskauinger med DL650 XT her tydligvis... Tok A-lappen i sommer og kjøpte min 2015 modell i juni. Har kjørt 500 mil hittil. Kjempefornøyd med sykkelen, selv om jeg kunne ønsket meg noe mer krefter når jeg har med passasjer. :)

Hans Martin, Lørenskog

·
Registered
3 Posts
Hi Norwegian Strommers

In August I’ll be visiting your beautiful country (and Sweden) for a three week adventure to the Nordkapp. See my blog (link in the signature) for the route.
Most of the trip will be just one nighters, but in Oslo I’ll be staying 2 nights. If anyone would like to meet up that would be fantastic.

Cheers
Nikki

·
Registered
7 Posts
Hi Norwegian Strommers

In August I’ll be visiting your beautiful country (and Sweden) for a three week adventure to the Nordkapp. See my blog (link in the signature) for the route.
Most of the trip will be just one nighters, but in Oslo I’ll be staying 2 nights. If anyone would like to meet up that would be fantastic.

Cheers
Nikki
Im actually planning a trip to the north of sweden, possibly all the way to Nordkapp myself in late August. Im not norweigian strommer though but from Finland 🙂
Would be Nice to meet a fellow Strommer if possible!

21 - 26 of 26 Posts