Voor mij is het een totale winnaar. Ik kijk ernaar uit om het op onverharde wegen te proberen.
Hoe kom je aan een servicehandleiding voor de 23? Ik heb gezocht en er is niets. Is het alleen voor dealers?
| Motorfiets: V-STROM 800DE (DL800DE) 2023 Servicehandleiding Onderdeelnummer: 99500-25L00-03E 792+ pagina's. Printkwaliteit: Digital Master (beste) | $90.00 | verwijderen |
| Subtotaal: | $90.00 |
De handleiding van de eigenaar in pdf daar gevonden, dat is handig.
Ja! Ik ben blij te zien dat anderen het eindelijk zeggen. De lichten op deze motorfiets zijn verschrikkelijk en niet veilig. Ik heb een set van deze op de vorken gemonteerd, ze hebben een schakelbare groot- en dimlicht, ze hebben de lichtsituatie voor mij opgelost. https://www.aliexpress.com/item/1005003639139794.htmlWow, deze motorfiets heeft de slechtste koplamp die ik ooit ben tegengekomen. Er kan 's nachts niet mee gereden worden. Zodra de motorfiets begint te leunen, verdwijnt de helft van het licht. Hoe kan alles zoveel beter worden (remmen, vering, brandstofverbruik, prestaties, etc.) maar de koplamp is teruggevallen naar de normen van de jaren 1950?
Is er een manier om de koplamp af te stellen? Ik betwijfel of dat het zal oplossen, maar het kan helpen.
Als ik dit niet kan oplossen, gaat hij in de verkoop. Ik HEB GOED licht nodig op een motorfiets.
Als dat 140 watt voor het paar is, is dat niet zo slecht met 12 ampère. Maar als dat per lamp is, denk dan aan de belasting van de accu en de stator als je ook andere accessoires hebt die stroom verbruiken.Ja! Ik ben blij dat anderen het eindelijk zeggen. De lichten op deze motor zijn verschrikkelijk en niet veilig. Ik heb een set van deze op de vorken gemonteerd, ze hebben een schakelbare groot- en dimlicht, ze hebben de lichtsituatie voor mij opgelost. https://www.aliexpress.com/item/1005003639139794.html
Het is per lamp. 20W/lamp dimlicht en 30W/lamp grootlicht. Het laadsysteem lijkt tevreden, maar ik heb geen verwarmde handvatten of kleding of andere apparatuur die veel stroom trekt.Als dat 140 watt voor de twee is, is dat niet zo slecht bij 12 ampère. Maar als dat per lamp is, let dan op de belasting van de accu en de stator als je ook andere accessoires hebt die stroom verbruiken.
Kunnen de standaard koplampen worden vervangen?Mensen, ik kan LED-koplampen krijgen voor belachelijk lage prijzen, maar heb ze vermeden vanwege valse reclame over de lichtopbrengst. Als we een paar goede lampen kunnen identificeren, kan ik ze waarschijnlijk goedkoop krijgen en aanbieden.
Hoe hoog richt je hem?Kunnen de standaard koplampen worden vervangen?
Ik heb de mijne afgesteld en dat hielp niet. De afsnijding is gewoon te scherp.
Ik heb er tot nu toe nauwelijks 's nachts op gereden, maar ben het ermee eens dat het lichtbeeld super strak is en geen rekening lijkt te houden met rijden buiten de stad.Kunnen de standaard koplampen worden vervangen?
Ik heb de mijne afgesteld en dat hielp niet. De afsnijding is gewoon te scherp.
Dit is hoe mijn dimlicht eruit ziet nadat het is verhoogd.Hoe hoog richt je het? Hoe ver weg is de cutoff?
..Tom