StromTrooper banner
241 - 260 of 281 Posts
Motorfiets: V-STROM 800DE (DL800DE)
2023 Servicehandleiding
Onderdeelnummer: 99500-25L00-03E
792+ pagina's.
Printkwaliteit: Digital Master (beste)
$90.00verwijderen
Subtotaal:$90.00

Discussion starter · #244 ·
Betreffende vibrerende spiegels. Die van mij trillen niet. Helemaal niet. Nul, nada, maar ik gebruik mijn spiegelverlengers. Waarom zou dat een verschil maken in trillingen? Ik heb geen idee.

Iemand met trillingen in hun spiegels heeft spiegelverlengers?

Nog iemand gemerkt dat de eerste balk op de brandstofmeter snel gaat? Ik tank vol, natuurlijk niet helemaal tot de top en het lijkt erop dat die eerste balk helemaal niet lang meegaat. Vraag me af of ik een vlotterprobleem heb.

Wauw, deze fiets heeft de slechtste koplamp die ik ooit ben tegengekomen. Er kan 's nachts niet mee gereden worden. Zodra de fiets begint te hellen, verdwijnt de helft van het licht. Hoe kan alles zoveel beter worden (remmen, vering, brandstofverbruik, prestaties, etc.) maar is de koplamp teruggevallen naar de normen van de jaren 1950?

Is er een manier om de koplamp af te stellen? Ik betwijfel of dat het zal oplossen, maar het kan helpen.

Als ik dit niet kan oplossen, gaat hij in de verkoop. Ik HEB goed licht nodig op een fiets.

Yep! Ik heb een paar extra lampen gemonteerd op de plek waar de valbeugels op de buizen aan de onderkant worden gemonteerd. Het is een m8 bout. Nu heb ik ze op de valbeugels. Maakte een enorm verschil door ze gewoon toe te voegen. Een paar Rigid (merk) floodlights en nu kan ik zien!!!

Wow, deze motorfiets heeft de slechtste koplamp die ik ooit ben tegengekomen. Er kan 's nachts niet mee gereden worden. Zodra de motorfiets begint te leunen, verdwijnt de helft van het licht. Hoe kan alles zoveel beter worden (remmen, vering, brandstofverbruik, prestaties, etc.) maar de koplamp is teruggevallen naar de normen van de jaren 1950?

Is er een manier om de koplamp af te stellen? Ik betwijfel of dat het zal oplossen, maar het kan helpen.

Als ik dit niet kan oplossen, gaat hij in de verkoop. Ik HEB GOED licht nodig op een motorfiets.
Ja! Ik ben blij te zien dat anderen het eindelijk zeggen. De lichten op deze motorfiets zijn verschrikkelijk en niet veilig. Ik heb een set van deze op de vorken gemonteerd, ze hebben een schakelbare groot- en dimlicht, ze hebben de lichtsituatie voor mij opgelost. https://www.aliexpress.com/item/1005003639139794.html

Ik heb Suzuki hierover een paar minuten geleden gecontacteerd. Blijkbaar ben ik de allereerste persoon die dat doet. Ze waren blij om naar me te luisteren en ik raad anderen aan hetzelfde te doen. Ze kunnen problemen niet oplossen als ze er niet van op de hoogte zijn. De motor gaat woensdag voor de eerste onderhoudsbeurt en Suzuki vroeg me om de dealer met hen in contact te brengen, zodat ze er samen aan kunnen werken.

Dit komt van hun website:

"Als u een situatie heeft waarvan u denkt dat deze onmiddellijke hulp van Suzuki Motor USA, LLC vereist, kunt u de klantenservice bellen op 714-572-1490. Klantenservicemedewerkers zijn bereikbaar van 7:30 tot 16:30 uur PST. Houd uw voertuigidentificatienummer (VIN) bij de hand."

Ja! Ik ben blij dat anderen het eindelijk zeggen. De lichten op deze motor zijn verschrikkelijk en niet veilig. Ik heb een set van deze op de vorken gemonteerd, ze hebben een schakelbare groot- en dimlicht, ze hebben de lichtsituatie voor mij opgelost. https://www.aliexpress.com/item/1005003639139794.html
Als dat 140 watt voor het paar is, is dat niet zo slecht met 12 ampère. Maar als dat per lamp is, denk dan aan de belasting van de accu en de stator als je ook andere accessoires hebt die stroom verbruiken.

Als dat 140 watt voor de twee is, is dat niet zo slecht bij 12 ampère. Maar als dat per lamp is, let dan op de belasting van de accu en de stator als je ook andere accessoires hebt die stroom verbruiken.
Het is per lamp. 20W/lamp dimlicht en 30W/lamp grootlicht. Het laadsysteem lijkt tevreden, maar ik heb geen verwarmde handvatten of kleding of andere apparatuur die veel stroom trekt.

Heb vorige week het Fray-model opgehaald. Ben weg van de motor, heb bijna de 600 mijl inrijden voltooid. Ik heb een klikkend, terugslaggevoel in de koppeling bij het terugschakelen opgemerkt en heb er op dit forum over gelezen. De koppelingskabel komt genoeg uit de afsteller om weer terug te springen. Ik heb hem afgesteld bij de schroefafsteller. Er is geen primaire afstelling aan de koppelingsarm zoals bij de meeste motoren, alles gebeurt bij de bovenste afsteller, het is ongeveer de langste schroef die ik ooit heb gezien.

Discussion starter · #256 ·
Mensen, ik kan LED-koplampen krijgen voor belachelijk lage prijzen, maar heb ze vermeden vanwege valse reclame over de lichtopbrengst. Als we een paar goede lampen kunnen identificeren, kan ik ze waarschijnlijk goedkoop krijgen en aanbieden.

Mensen, ik kan LED-koplampen krijgen voor belachelijk lage prijzen, maar heb ze vermeden vanwege valse reclame over de lichtopbrengst. Als we een paar goede lampen kunnen identificeren, kan ik ze waarschijnlijk goedkoop krijgen en aanbieden.
Kunnen de standaard koplampen worden vervangen?

Ik heb de mijne afgesteld en dat hielp niet. De afsnijding is gewoon te scherp.

Hoe hoog richt je hem?
Hoe ver op de weg is de afsnijding?

..Tom

Ik heb er tot nu toe nauwelijks 's nachts op gereden, maar ben het ermee eens dat het lichtbeeld super strak is en geen rekening lijkt te houden met rijden buiten de stad.

Hoe hoog richt je het? Hoe ver weg is de cutoff?

..Tom
Dit is hoe mijn dimlicht eruit ziet nadat het is verhoogd.

Wat ik ervaar, is dat er bij linkerbochten geen licht voorbij de mistlijn is totdat de motorfiets weer verticaal staat. Terwijl ik overleun, is er geen licht in mijn directe pad. Grootlicht maakt geen verschil.

Dit is het patroon wanneer de motorfiets op de zijstandaard staat. In een linkerbocht zou ik rechtstreeks in het gebied terechtkomen waar het patroon de grond raakt.

Image

Dit is het grootlicht. Dit is onvergeeflijk.

Image

241 - 260 of 281 Posts